W celu potwierdzenia zakresu zmian, pakietu oraz terminu realizacji najlepiej jest przedstawić je drogą mailową, pisząc jakiego projektu dotyczą i (najlepiej w punktach) jakie zmiany w stosunku do projektu bazowego przedstawionego na stronie chcą Państwo wprowadzić. Możesz też zaznaczyć je na szkicu lub rzucie projektu ze sklepu. Jeśli nie jesteś pewien co do wyboru rozwiązania, opisz problem, a my zaproponujemy rozwiązanie. (Najlepiej e-mail: [email protected] tytułem Wprowadzenie zmian do projektu).


Po zaakceptowaniu pakietu i terminu wykonania możesz złożyć zamówienie w Sklepie poprzez dodanie do koszyka wybranego Projektu Typowego a następnie Produktu pod nazwą „Indywidualne zmiany w Projekcie Typowym”. Produkt „Indywidualne zmiany w projekcie typowym” można zamówić tylko razem z Projektem Typowym. Dlatego należy dodać do koszyka te dwie pozycje.

W „Indywidualnych zmianach w projekcie typowym” należy wypełnić pola- opis, data wykonania i cenę, zgodnie z ustaleniami we wcześniejszej korespondencji mailowej. Czas realizacji jest liczony od zamówienia wraz z opłatą faktury.

Procedura zakupu jest opisana także w regulaminie.


Jednocześnie przypominamy, że najprostszą drogą jest wprowadzenie zmian na etapie adaptacji przez architekta adaptującego.